Duck Keten Ekmeklik

Selamlar :)

English home da özellikle bu model ekmekliği çok ca gördüm.Ve tabi ki her zaman ki gibi bende yaparım dedim :)  Ha tabi böyle modeller kalan kumaşlar için ınanılmaz değerlendirme fırsatı oluyor.ılk deneme olarak cok profesyonel oldu diyemem ancak ama iyi bildigim bişiy var ki inanılmaz haz aldim. Umarım siz de beğenirsiniz. Bu arada 10 marifetdeki yayınımdan sonra bloğum sıkca takip gördü.daha nice nice takipler olur ins. Yorumlarınızı üyeliginiz yok sa da adsız olarak da yapabiliriniz.

Sevgiler,



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık.. bende de var bu sepetlerden, bana evlenirken hediye gelmişti kendim yapmayı hiç denemedim. ama iyi fikir denemeli mutlaka :)

Unknown dedi ki...

Gülcan hanımcım teşekkür ederim. Evet kolay ve pratik bir çözüm özellikle artan kumaşlar için.Sevgiler

Yorum Gönder


up