Azıcık Yeşillendik :)

Azıcık Yeşillendik :)

Herkesee selam :)

Üzgünüm ama artık mütevazi olamayacağım bir evre deyim.
Zira bu işi tam anlamıyla kavramaya başladım.
Günlük tempo tam olarak şöyle;

06:00 Yeni güne Merhaba
07:00 Servis Kapıda
08:00 Mesai başlar
18:00 Şanslı Günümdeysem Fazla Mesai yok :)
19:00 Yaşasın Evim deyimm :) amaa yemek yok :(
20:00 Uydurmasyon - Kaydırmasyon Yemek Hazır(Arada fındık kızım gelir veee istekler başlamıştır.)
21:00 Yemekler yenmişİşler kısmen yapılmış( o da şanslıysam) vee kızım ile birlikte hobilerimize başlayabiliriz ( Asıl gün işte tam o an başlar)

Herkes bir tempo için de, Ben de elbette öyle ama işte tam olarak bu hengame içerisinde bana ne zevk veriyorsa onu yapma derdindeyim.Ve sanırım en eğlenceli kısmı ben bu hobilerimi gerçekleştirirken kızımı da dahil edebiliyorum.Şanslıyım annesi gibi istekli bir kıza sahibim.
Kesmeler,İlk Kat Boyamalar vs vs hep Azram dan zaman zaman da Kocişkomdan yardım alıyorum.
Çok mu uzattım :)

İşte Yeşil, yeşil Bir Reçellik çalışması yaptık. Umarım sizlerde beğenirsiniz.
Sipariş vermek isterseniz yorum,mail yada whatsappdan bana 0555 701 80 74 den ulaşabilirsiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder


up